Klimatam.lv ir vietne par klimata pārmaiņām. 

Tajā ir vienkārša un uzticama informācija. 

Vietnē var uzzināt: 

  • kas ir klimata pārmaiņas, 
  • kā tām pielāgoties ikdienā, 
  • kā samazināt to ietekmi. 

Vietnē ir arī dati, skaidrojumi un praktiski padomi. 

Tur ir pieejami arī rīki, kurus var izmantot pats. 

Klimatam.lv veido un uztur Klimata un enerģētikas ministrija. 

Ministrija atrodas Rīgā, Latgales ielā 165. 

Elektroniskās vēstules var sūtīt uz e‑pastu: info@klimatam.lv